In het weekend van 9 en 10 mei reed Marc alweer zijn derde NK van het seizoen, dit keer op kartbaan Strijen. Een korte, technische baan waar inhalen ontzettend lastig is en kwalificeren dus extra belangrijk wordt.
Na een sterke kwalificatie mocht Mark vanaf P5 starten. Het hele weekend zat het veld enorm dicht bij elkaar, met veel bumper-aan-bumper gevechten, verdedigen, aanvallen en weinig ruimte om fouten te maken.
Uiteindelijk sloot Mark het weekend af met een mooie P4 in de finale. Een sterk resultaat op het “Monaco van de kartbanen” en opnieuw belangrijke punten voor het kampioenschap.
Lees hier het complete verslag.
Een groot dankjewel aan alle partners, familie, vrienden, opa en oma en natuurlijk het Kwalikart voor de support en het enthousiasme.
De volgende wedstrijd staat gepland op 28 juni in Kerpen. Op naar de volgende ronde! 🏁





